Monday, December 26, 2011

Sabtu & Ahad

Kenduri kahwin of course! Macam biasalah kan musim cuti sekolah ni














Jumpa kak Ain yang dah lama tak jumpa siap dah ada anak sorang umur setahun 5 bulan dah. Comel sangat rayyan ni. Dulu kecik je.





Dan ini semalam. Lepak bersama rakan-rakan.

Husband kerja ada event so Zaza ambil dekat rumah. Lepak dekat Johnys sebelum tunggu Apek & Naz. Nak tengok wayang Sherlock Holmes pukul 4.50. Feberet movie si Zaza. Before dat pergi kenduri kahwin.

Lepas dah habis tengok wayang, I pun balik dengan Zaza sebab nak hantar Yna and Zaza tak tahu jalan pulang. Husband balik sendiri and lepak dengan Naz and Halim. Okay bila dah sampai rumah dah pakai baju tidur semua sambil melepak di atas katil berwhatsapp bersama kawan terbaik tiba tiba received call form husband suruh get ready dia otw nak amik I pergi makan makan. Ok! Rasa macam zaman couple couple. Ambil dekat rumah ajak makan. Hihihihi!

Masuk-masuk kereta dapat sushi sebab tadi tak makan bila keluar dengan Zaza & Yna. Apek cakap, "B tau bby tak makan tadi keluar dengan Zaza & Yna. Mesti lapar kan.. Siapa suruh tak makan tadi. Cian bby". So sweet!


RIVERFRONT

Ok tak tau kenapa gambar menjadi senget seperti ini. Riverfornt dah tak terjaga. Tak best!
Tapi yang buatkan best lepak dengan hubby and kawan-kawannya tapi mengantuk sangat so lambat nak catch up lawak-lawak mereka. Ahahahahah!

WHAT A NICE WEEKEND!

4 comments:

Unknown said...

taman pari2... nak kene lastik ke? ehehe... still berblogging cik ainee cumi2... :)

zaza. said...

Aku dah suruh kau makan. Kau taknak. Malu-malu bagai. Sakit perut semua. Dengan aku pun nak segan, tak senonoh. HAHA. :) Thanks weh temankan aku.

p/s:jalan rumah yna aku still mixed up.HAHA.

Ainee Cumi said...

Abg Ejam: Ehh abang Ejam. Ada lagi rupanya. heheheheh! Hai hai. Of course ah. Mana pernah berhenti.. Macam diari dah.

Ainee Cumi said...

ZAZA: Macam mana aku nak makan. Duit haprak pun takde dalam dompet. Kihihkih. Takpe weyh puasa kejap. Alah ko tu aku patut cakap thanx sebab belanja aku tengok wayang.

Haaa?? Lupa lagi? Macam mana ko boleh score time exam weyh? Aku pelik.Kahkahkah

TOURIST SPOT IN KYOTO

ARAHIYAMA 1. ARASHIYAMA Jangan lupa singgah dan duduk santai-santai di tepi sungai berhampiran Togetsu-Kyo Bridge. Serius mendamaikan...