Posts

Showing posts from July, 2010

Bila Benda Merah Datang Je, Perut Mesti Kembong

Tak suka betul perubahan fizikal ni. Dahlah perut rasa tegang, ye lah dah nama pun kembong kan? Rasa nak je letak minyak yu yi tu. Dah tu kalau benda merah tu datang mesti nak rasa pening pening, muntah lalu pitam. Benda merah ni pun satu, nak datang waktu tengah hari ni apa pasal, rugi je puasa setengah hari tau. Datanglah malam-malam kan senang, sakit sakit sakit boleh terus tidur lepas tu bila bangun pagi esok, SAKIT PUN TIADA lalu hati pun ceria.

Sekarang ni tengah rasa nak pitamlah ni, nak muntah dah ni lepas minum air milo panas. Kenapa milo panas? Sebab bila panas, persepsi I dia akan memecahkan ketulan-ketulan benda merah yang berkepuk. Tapi kenapa rasa nak pitam pulak sekarang? Shuh Shuh pitam. TAK MAU PITAM! SUNGGUH TAK MACHO!

Bila cakap pasal milo teringat dekat Apek dulu dia selalu belikan I milo panas bungkus bila benda merah datang. Malu I! Tapi sekarang dah tak boleh gedik-gedik sebab Apek jauh lepas tu restoran kat sebelah ofis je, melampau ehh nak suruh Ape…

Its Important To Remind Ur Photographer About The DEtails U Want

Image
Sori peeps. U all mesti tak berminat kan baca apa yang I nak tulis ni. Let It be! Its for your future reference one day juga. Tapi sekarang it would be my referencelah kan. So budak kecil boleh pergi main jauh-jauh nanti dah cukup besar dah baligh boleh datang main kat sini lagi ya. Hehehehe!
Your wedding photos shouldn't just be beautiful, they should tell the story of your wedding day.

1. Your Preceremony Emotions
Before the ceremony, you'll probably have a lot on your mind, namely marrying your best friend, making this the perfect time for your photographer to capture candid smiles and expressions.
2.The Getting Ready PhotoThe time before the ceremony while you're getting ready - whether it's stepping into your dress or having your makeup done - is one of the most exciting parts of the day.
3. A Shot of Your Wedding DressYour wedding dress -- the one you found after months of searching or the one you stumbled upon at a sample sale -- will be the focal point of the day.
4.…

Apa maksud cumi-cumi?

Image
**Kalau rabun sila klik untuk bagi dia kena kanser ketumbuhan**

I sengaja je type perkataan squid dekat google translator yang bengong tu suddenly dia keluar cumi-cumi. I macam WHAT!!?? OHH RUPANYA INILAH MAKSUD CUMI2 sebab seriosly I letak perkataan cumi kat belakang nama I tu bukan singkatan untuk comel ehh mahupun cumil. Geli I. TapiI letak sebab I terpengaruh dengan cerita cinderella versi indon. Adik-adik tiri dia suka panggil dia "CUMI CUMI CINTA". I macam ohh comelnya perkataan tu lalu letak kat belakang nama I. Dan itulah permulaan bagi nama Ainee Cumi yang bermaksud sotong rupanya. Maknanya Ainee=sotong. NOW I GET THE IDEA OF MY NAME!

Lepas ni kalau orang panggil I dengan nama olok-olok I tu bolehlah I beraksi seperti sotong. Ataupun I mempunyai kebolehan luar biasa seperti Paul si sotong yang tiba-tiba je jadi feymes, kalau boleh semua iklan nak guna muka dia lepas tu konon-konon jenama tu letak kat dalam kotak makanan dia, lepas tu kaki dia semua lilit kat jenama ik…