Posts

Showing posts from February, 2014

NIMI Casa

Bulan 1 hari tu dah dapat kunci. Alhamdulillah. Tapi bila masuk rumah sedikit keciwa bila ada retaklah, cat tak cantiklah dan sebagainya. Jiran pun alami benda sama. Come on TAIKO. Dah ada nama besar buat rumah orang serupa gini ka. Jumpa pulak dengan pembeli cerewet macam aku ni kan memang semualah aku tick.

Tu yang sampai sekarang ni pun tak pindah masuk lagi. Dah adalah dalam 4-5 orang jiran aku dah berkenalan. Nampak macam mesra semua jiran. Alhamdulillah. Siap boleh berwhatsapp dengan ahkak jiran depan.

Hari ni dah pasang kipas. One step. Nanti minggu depan pasang aircond pulak kat bilik utama. TV pun dah ada 3. Satu kat ruang tamu, satu kat dapur and satu dalam bilik utama. Ok enough! Tak payah fikir beli TV untuk 20 tahun. 20 tahunlah sangat kan??

Semua bilik aku pasang kipas. Senang! Sekali harung je. Pasang pun percuma. Siapa tengah cari nak beli kipas kat Ipoh boleh pergi cari kedai nama IMPIANA depan Stadium Ipoh. Murah!! Aku dah survey sampai 4 kedai, dia memang paling mur…