Tuesday, February 1, 2011

Rambut Baru yaww & THE DOORGIFT (AINEE'S SIDE) has ARRIVED

Wahai belog, hari Ahad indah yang lepas, saya telah melaburkan RM100 terhadap rambut saya. Ini semua gara gara Iqa Joe si penghasut nak buat rambut juga tapi rambut dia panjang so dia kena RM120. Still murah sebab saya tak pernah buat rambut less than RM150. RM100? Wau! mesti WAUU! MESTI MAHU! Saya buat dekat STYLES SALOON dekat Ipoh Jaya ya wahai warga Ipoh. Kalau tiba-tiba deme caj mahal kasi cepuk pale deme. Dah ahh bukan stuent buat, senior ok! Lepas tu gila kejap buat tak payah nak krem ponggong. 2 jam je ok! Btw abaikan rambut yang macam gila berminyak sebab weyh 2 hari tak cuci rambut kot. Tak busuk tapi berminyak. Eeee I dun like ok nyah.. Tak sabar nak cuci esok. =))


And here is the teaser of our doorgift (Ainee's Side). Amboi melampau kan belum kahwin lagi dah ada teaser. Comel! Memang tepat dengan English Concept I. Tengok ayat ahh bukannya "KITEROWANG DAH KAWIN" tapi "WE ARE MARRIED" tu!

Lega rasanya dah tak payah pikir doorgift untuk belah I. Kasi settle benda lain pulak. =))

Ohh lupa nak cakap, saya telah menghabiskan RM30 untuk beli 2 majalah PENGANTIN edisi khas. Takpe lepas kahwin ni dah tak ada dah majalah-majalah pengantin ke penganton ke ok, darling Apek (I know kalau u tahu ni sure cakap I bazir banyak ni. I know! I just tak boleh tahanlah the nafsu. Heheheh)

No comments:

TOURIST SPOT IN KYOTO

ARAHIYAMA 1. ARASHIYAMA Jangan lupa singgah dan duduk santai-santai di tepi sungai berhampiran Togetsu-Kyo Bridge. Serius mendamaikan...