Monday, February 21, 2011

PELAMIN ROMAN- My target

Yuuhuu! Hari ni dengan jayanya meng'Deactive"kan Facebook. So hello peeps, add me at twitter, find me Ainee Joe ok sebab kat Twitter I akan menjadi extreme friendly so tak ada siapa akan terasa dia dianaktirikan ke apa ok. Kenapa deactive FB? Sebabnya macam dah runsing. Actually adalah menyampah dengan certain certain people yang quite close to me. Kes terasa hatilah ni kononnya so saja ahh deactivate FB sebab asal susah asal boring je baru nak cari gua. Ahh tak dapatlah!

So bawah-bawah ni few pelamin roman yang I suka. Cantik kan pelamin roman style? Tu yang tak kisah melabur lebih sikit tu.






P/S: Apek cakap kawan-kawan I semua dah macam gelabah gila bila I deactivate FB. Alah chill ahh guys. Tak ada menda ahh! Juz wanna rest my mind kejap je. Lepas tu I ada lagi satu FB account sebenarnya tapi tu seriously untuk manusia yang I kenal dan pernah bercakap dan melepak di dunia nyata.

No comments:

TOURIST SPOT IN KYOTO

ARAHIYAMA 1. ARASHIYAMA Jangan lupa singgah dan duduk santai-santai di tepi sungai berhampiran Togetsu-Kyo Bridge. Serius mendamaikan...