Monday, June 14, 2010

BF saya kaki pukul...;((

Nama saya Ainee. Nama ayah saya Joe. Kalau gabung jadi Ainee Joe. Tapi kan saya sedih. Sebab kan..sebab kan..saya ada kawan ni! Kawan saya cantik ohhh! Kawan saya comel! Dia dahlah kurus, pandai, comel, cantik. Aihh completelah! Tapi kan..tapi kan..bf dia jahat ohhhh!!! Bf dia pukul dia sampai dia patah tangan, mulut berjahit semua. Jahat kan bf dia? MEMANG! MEMANG JAHAT!

THANK GOD! DIA SUFFER SETAHUN SAHAJA!!!!

Tapi weyh! Pukul weyh! Gila ganas. Apek cubit I main-main pun I dah sakit inikan kena sepak terajang sampai patah tangan jahit-jahit semua. Kesian kawan I tu. Nasib baik kawan I dapat lari dari laki busuk tu. I, kalau sekali dah kena pukul tu mesi I blah je. Tapi ye lah cakap memang senang, blah blah kan tapi kita yang dalam situasi tu tak tau macam mana kan? Dats y I tak berani cakap. I'm not in dat situation. Nasib baik dia dah tinggalkan laki tu and make police report. Thumbs up for u babe!11

For guys out there, please plishh plishh appreciate ur girl, fiancée and wife. Janganlah pukul dieowang. We all kan nyah, we all perempuan ni cepat sakit tau walaupun kena cubit sikit je. Janganlah pukul ehhh! Cium takpe! Pelok takpe! Tapi lepas kahwin lah kalau boleh. PUKUL JANGAN TAU! Kalau dah benci lepas tu tak suka apa susah, derma je awek kowang tu kat orang lain yang boleh apprecite dia. Tapi kena wrap cantik-cantiklah janganlah dah busuk baru nak buang kan. Apa kau ingat lampin pakai buang?

For my lucky frenz, I tau u deserve someone better. I harap sangat u dapat kumpul balik kekuatan u dan teruskan hidup u macam biasa ok! I love ur smile dude! The natural one!

**big massive hug for u, darling! Awak tahu awak siapa kan?

No comments:

TOURIST SPOT IN KYOTO

ARAHIYAMA 1. ARASHIYAMA Jangan lupa singgah dan duduk santai-santai di tepi sungai berhampiran Togetsu-Kyo Bridge. Serius mendamaikan...