Tuesday, December 16, 2008

Akhirnya ketemu sama sahabat lama

Setelah sekian lama tak jumpa memberku ini, akhirnya ketemu juga. At last!! Setelah terjadinya penyebaran yang rakanku ni sombong. Sorry ya Diey. Tak pasal-pasal aku dapat dosa, mu dpt pahala. Serius!! Ramai orang ingat kawanku yg sorang ni dah sombong. Rupa-rupanya dia lonely sangat!! Sesiapa yang ada salah faham tu, maafkanlah sahabatku yang bernama Diey ni. Dia sangat pemalas sebenarnya untuk membalas komen-komen di myspace.

After kerja lepak-lepak tengok SPA Q 2, then buat nimipixel yang diorder oleh temanku, Diey then cuci muka letak bedak terus shoot gi umah die. Saya cari punya carilah rumah dia. Saya ingat saya dah sesat rupanya Diey dekat rumah nenek dia. Cehh!! So saya pun menujulah ke rumah nenek die dekat Sg.Rokam. Sampai rumah dia pukul 8.30. Elok-elok janji pukul 8 sampai 8.30. Then singgahlah ke kopitiam kat rumah kiterowang tu. Sebenarnya tujuan ke sana sebab petang tadi saya YM dengan Diey then tiba-tiba rasa macam teringin nk makan laksa lalu Diey cadangkan laksa kat kopitiam. Memang sedap!! First time rasa. Tapi kesian Diey kena ranjo, benda yang die tak pesan muncul pula. Hahaahah!! Tak pasal-pasal kena bayar lebih erkk Diey. Tak apa dugaanlah tu.

Rupa-rupanya Diey ambil Fashion. Wahh salutelah. I sangat minat bidang fesyen. Rasa nak lari je dari bidang business ke fashion. Rasa macam degree nak ambil fashion je. Sumpah suka sangat dekat fashion!! Tapi cita-cita saya nak jadi lecturer. Kalau nak jadi lecturer kan tak boleh lompat-lompat bidang. Entahlah!! What do u think?? Saya sampai sekarang tak tau lah saya minat apa. Semua saya minat. Haishh!! But I do love fashion!! Sangat100x suka. Tak apalah karanglah saya fikir. Hehe!!


Khusyuk pilih apa nak makan apa nak minum



Laksa Idaman



Pengisi perut Diey


Makanan sesat. Tak diketahui tuannya tapi Diey bungkus je bawa balik.


Her name is Diey. Kami kawan sejak Form 2.

After dah makan-makan tu kiterowang singgah ke kedai jam kat Ipoh Jaya nak repair jam Die punya aunty.




Aunty tengah repair jam aunty kepada Diey


Diey tengah sabar menunggu aunty repair jam.

P/S: I love this moment although sejam je. Saya rindu sama sahabat-sahabat saya yang pernah rapat dulu. Kan best kalau ada longlasting punya friendship. Although sahabat pernah mengutuk antara satu sama lain tapi itu macam lumrah hidup so saya tak kisah tapi yang penting kena buat confession. Kompem anda dimaafkan. KeJUJURan tu penting dalam FRIENDSHIP!! Jangan sampai dia tahu dari mulut orang lain, itu parah!! Dan untuk kali ni I da buat confession kepada Diey. Hehe!!

No comments:

TOURIST SPOT IN KYOTO

ARAHIYAMA 1. ARASHIYAMA Jangan lupa singgah dan duduk santai-santai di tepi sungai berhampiran Togetsu-Kyo Bridge. Serius mendamaikan...