Tuesday, April 9, 2013

Polis jaga rumah sementara waktu..


BORANG MAKLUMAT BALIK KAMPUNG. Boleh download dekat sini.

I dengan Amirul selalu kalau pergi jalan jauh mesti akan inform balai polis terdekat. Macam I akan inform ke balai polis kat Medan Gopeng tu sebab polis kat sana efficient sangat.Oh tak lupa juga bagitahu jiran. Kenapa kena bagitahu jiran? Supaya bila ada orang bawak lori nak angkut barang kita, jiran alert yang itu bukan kita tapi pencuri sebab kita mana ada kat rumah. Kita kan tengah bercuti tang bila pulak nak pindah rumah bagai.

So korang yang nak jalan-jalan jangan lupa inform balai polis okay. Sebelum inform print out dulu borang ni. Isi. Kemudian submit ke balai polis berdekatan.

Yeah! JUST THAT SIMPLE! Ramai orang tak tahu benda ni atau kalau tahu pun malas nak buat. Senang maaa kenapa nak malas-malas? Rajin sikit okay demi keselamatan kucing di rumah. Hihihihi.

Polis akan buat rondaan sepanjang kita tiada kat rumah kita. Ohsem sangat polis kat Malaysia. Thank you abang abang dan kakak kakak polis. Pakcik dan makcik polis juga. =)



 
OH HELLO KRABI! KITA JUMPA PUKUL 7 PAGI NANTI YA.
Warna merah tu lah Krabi kalau nak tau.

4 comments:

zarifahmr said...

okay tak sabar nak tunggu entri krabi !

oshinz said...

woahhh.. honeymoon again? take care dear.. have fun!!

Ainee Cumi said...

ZARIFAH : Ambiklah kau entri panjang berjela nanti. Sediakan kekacang ya.

Ainee Cumi said...

OSHINZ: Will do darling. InsyAllah. Muahh!

TOURIST SPOT IN KYOTO

ARAHIYAMA 1. ARASHIYAMA Jangan lupa singgah dan duduk santai-santai di tepi sungai berhampiran Togetsu-Kyo Bridge. Serius mendamaikan...