Friday, February 8, 2013

#DearAyah 1

Mulai hari ni nak buat entri yang kami adik beradik rasa ayah dan ibu kami sangat comel sebagai kenangan bila mereka dah tiada nanti. ;))

Haishh terus sebak bila fikir my parents would go first before us adik beradik. Ok bukan sebak sekarang terus nangis. Can't bear losing them but then satu hari nanti kita semua akan pergi mengadap Kekasih Abadi.

Iqa update status on 6/2/12,

Xsabar nk dpt hadiah birthday dari Ayah/Ibu ;) padahal!! Lagi 4 bulan.. Kekeeee.. Ayah cakap kenapa kamu x lahir 29/02.. Hahahaha... Bongoks.. >.<

  • Ainee Cumi Joe hahahahh! Macam tu 4 tahun sekali lah kamu dapat hadiah. Kihkihkih.
  • QaQa Joe Tau xpeee.. Aku blurrr blurrr je.. Aku ckp la.. Kalau bulan 2 sesak la ayah.. Kakak ifa n iqa.. Pastuh ayah ulang 29/2.. xpaham2 lagi.. Pastuh ayah ckp Leap Year.. Baru paham.. HAHAHAHBAH.. Baru sedar 29hb rupanya.
  • Ainee Cumi Joe Kahkahkah. Kemain omputih ayah skang. So kiut!
  • Ainee Cumi Joe Iqa. Kalau ayah ke ibu ke buat lawak ke sila bagitau ya. Mulai hari ni akak nak buat post kat belog. Nak simpan kenangan pasal ibu and ayah under label ayahibu.

Memang sesaklah kan.

2 Februari = Ainee Joe
13 Februari = Iqa Joe

Dah lah adik aku Iqa ni kemain hadiah stok mahal je sekarang. Tahun lepas dapat Galaxy Note, tahun ni dapat apa entah. Aku rasa kereta. Amboih! 

Ayah sejak jadi warga emas ni makin kelakar. October 2013 ni ayah dah menjadi 51 tahun. Ibu belum lagi. Ibu aku muda lagi. Baru 47 tahun. Curlasss dah ada 2 menantu jah.

Harapnya aku dapatlah balas jasa kedua ibu ayah aku ni sebelum mereka pergi. Sekarang ni macam belum tercapai lagi plan aku yang satu ni.

No comments:

TOURIST SPOT IN KYOTO

ARAHIYAMA 1. ARASHIYAMA Jangan lupa singgah dan duduk santai-santai di tepi sungai berhampiran Togetsu-Kyo Bridge. Serius mendamaikan...