Tuesday, July 31, 2012

Inilah agaknya orang bilang dalam senyum ada duka, dalam duka ada senyum

Kamu kena kuat wahai kekasihku untuk aku menjadi badang 
Aku ini gadis yang tabah bentuk hatinya, gemar menyembunyikan rasa
Yang kadangnya dikira sekecil kuman pada hakikatnya sebesar gajah
Suka dikatup dikunci dari dihebahkan dibiarkan untuk dikongsi bersama
Iya! Aku perahsia orangnya
Rahsia manusia lain dan rahsia aku semat terkunci dalam benak ini
Kadangnya aku biar ia luput hilang jauh dari ingatan

Di hujung ganggang itu, setitik jatuhnya air dari matamu
Aku tahu, aku rasa tapi aku diam pantas mengolah rasa IM OKAY!
Kerana aku takut bila aku mengatakan aku tahu kamu nangis ya di sana sayang
Aku takut aku juga turut serta bermandi lautan air entah dari mana datangnya
Eh mana boleh! Aku kan badang.

Kita sama-sama kena kuat.
Aku gapai kau, kau capai aku
Sama-sama kita tempuh ya sayang
Ini semua ada hikmahnya
Pegang pada itu mesti kita kuat mampu tewaskan 1000 laskar pelangi
Sentiasa prasangka baik dengan Allah kerna Allah memang baik. MAHA BAIK!

Saya sayang awak wahai Encik Sempurna. ^___^



No comments:

TOURIST SPOT IN KYOTO

ARAHIYAMA 1. ARASHIYAMA Jangan lupa singgah dan duduk santai-santai di tepi sungai berhampiran Togetsu-Kyo Bridge. Serius mendamaikan...