Thursday, January 12, 2012

Blogger-droid

Testing! testing! Baru je install application bloggee droid ni setelah menggunakan tab selama 6bulan. Hebat kan?


Aktiviti hari ni membuncit dan menyeksakan perut dengan makan.melebihi had yanh sepatutnya dah rupa pregnant anak kembar 10.


Tengah hari lunch dekat pakeeza dengan ofis mate. Kira macam annual lunch lah. Malamnya jumpa Kak Hana yang sangat comel sembang lama lama sampai rasa jumpa 2jam tu tak cukup. Reason mula mula nak teman dia yang kepingin nak makan ayam penyet dah rupa mengidam ke apa padahal aku yang melantak lebih. MAHAL GILA AYAM PENYET WEYHH! 2 orang RM40 RM30. Seriously ayam penyet weyh? Dah lah penyek, mahal. Nasib baik bukan duit aku yang keluar.


Nak balik tu baru teringat nak tangkap gambar dengan akak comel. Bukan senang tahu bukan senang nak tangkap gambar dengan akak comel ni. Mula mula snap perghh bapak besar badan aku. Ilusi semua tu. Ilusi! Maka penyelesaian terbaik adalah menyorokkan sebelah badan di sebelah badan orang yang lagi besar dari kita dan menjadikan dia titik fokus.


MY STOMACH IS HAPPY TODAY!!


Published with Blogger-droid v2.0.3

No comments:

TOURIST SPOT IN KYOTO

ARAHIYAMA 1. ARASHIYAMA Jangan lupa singgah dan duduk santai-santai di tepi sungai berhampiran Togetsu-Kyo Bridge. Serius mendamaikan...