Wednesday, September 1, 2010

Enivesari ke-5 tahun






Macam melampau gila tahap kemalasan saya ni kan nak mengadap awak ni wahai diari. Kesian awak dibuang buang disepah sepah je oleh Ainee. Hai diari, saya bukannya sengaja. Maafkan saya ya diari. Saya tahu awak rindu kat saya kan? Alolololo!

Alah tak ada pun yang best pun, ada yang paling best pun I dengan Apek celebrate enivesari kiterowang yang ke-5 tahun lah. Haaa itu je lah yang paling best. Itupun penat kiterowang nak fikir nak dinner kat mana tau.


VENUE: DAVID's DINNER

Comel tak I? Kecik je kan tengok dari jauh, mai dekat tengok haaa gedebuk lemak semua nampak. Terus tak comel dah!

Untuk orang Ipoh, I gila suggest gila gila punya kalau korang nak dinner romantik romantik lepas tu nak dapat layanan kelas A+++ haaaa bolehlah singgah sini. Dia sederet dengan Restoran Simpang Tiga yang dekat Greentown Business Centre tu. Harga pun bolehlah tahan, tak mahal sangat dan tak murah sangat. Ala-ala lah. Dan dia tak ada ehh gov tax ke apa dia ada service tax je itupun alahai tak berpada pun. Sikit beno! Ye lah servis dia kan A+++++ tapi service tax dia sikit je. BETULLL!!

SAYA MAKAN INI! ADA UDANG, ADA NASI, ADA MACAM-MACAM LAH!

INI APEK PUNYA. ADA MAC CHEESE, KENTANG DENGAN AYAM GRILL!

Yeah! Saya dengan rambut baru saya. Tapi sedihlah, banyak rosak.

Ehhh!! Papai! Apek dah sampai. Tak dapat cakap banyak banyak bayar kurang.;((

No comments:

TOURIST SPOT IN KYOTO

ARAHIYAMA 1. ARASHIYAMA Jangan lupa singgah dan duduk santai-santai di tepi sungai berhampiran Togetsu-Kyo Bridge. Serius mendamaikan...