Monday, July 19, 2010

Selamat Hari Jadi Apek. EHH BETUL KE HARI JADI AWAK HARI NI?



Saya kini sedang berada di Paris. Percaya tak?
Saya saja je kasi emphasize warna kat Eiffel Tower tu, kasi korang nganga!


Tiba-tiba bila ada kat Paris ni terasa nak hadiah ini untuk hari jadi boleh? Naklah! Naklah! Dah lah comel rasa nak makan. Patutlah nama cookie. PANDAI KAU YE LG MAIN MINDA I! Notty! Babab kang!!


OH! OH! OH OH OOHHHHH!!


Rupanya hari ni hari jadi Apek. Ehh Apek, betul ke hari ni hari jadi awak? Kalau betul, kenalah ye saya wish kat awak SELAMAT HARI JADI-JADI. Kenapa awal keluar lambat dari saya ehh? Tak machoo lah macam ni saya lagi tua beberapa bulan dari awak. Cisss! Malulah saya macam ni. Double Cisss! Hadiah hari jadi awak, hemmm macam mana ehh? Oklah macam ni, memandangkan saya pun ada kat Paris ni kan dan kekurangan pitih, boleh tak saya postpone hari lain? Next Day? Next week? Next year? or maybe Next Life? Boleh tak my dearie chocolate boo, memandangkan kulit awak coklat kan so saya panggil awak my chocolate boo lah.


DAN...........


Memandangkan kita tak suka parti besar-besaran, apa kata kita sambut dua-dua orang je. Kan romantik gitu kan? Di samping dapat menjimatkan duit kan. Saya tahu awak tak kisah pun pasal sambut-sambut ni, tapi saya kisah wooo sebab saya sayang kat awak (geli tak ayat I?Geli kan?Janganlah geli! Bukan senang I nak melontarkan ayat jiwang macam ni). Tapi tak bolehlah berdua je sebab belum kahwin lagi kan, lepas tu nanti teringat kata-kata ustazah kat sekolah, kalau berdua nanti ada setan datang maka kena celebrate kat restoranlah tau di mana ada banyak-banyak orang. Tapi awak jangan risau, saya janji saya bawa awak makan tempat feberet awak tau! Tapi semua tu dirahsiakan dulu sebab konon nak buat suprise suprise suprise. Tutup mata! Tutup mata! Ada macam Eric tak?


Ehh dah lah, saya nak pergi dating dengan Ed Westwick jap dekat Eiffel Tower ni! Banyak cakap pula saya hari ni.

TOURIST SPOT IN KYOTO

ARAHIYAMA 1. ARASHIYAMA Jangan lupa singgah dan duduk santai-santai di tepi sungai berhampiran Togetsu-Kyo Bridge. Serius mendamaikan...