Tuesday, November 10, 2009

Jalan-Jalan

hari AHAD hari tu pergi jalan jalan tengok rumah contoh dengan apek.
memang dah tak ada kerja sangat. Hari ni lagilah bosan, dah 2 hari cuti tanpa sebab. Melangutlah kat rumah ni tak tau nak buat apa. On Facebook, main Pet Society. Itulah aktiviti harian I sejak akhir-akhir ni. CIS!!Padahal kalau kerja pun aktivitinya sama je.

Sejak akhir-akhir ni angan-angan nak beli rumah pada umur 20tahun tinggi sangat. OK tak apa kita up sikit jadi 21.


No comments:

MY FIRST LA SENZA

Hampir sejam jugaklah Apek menunggu kat luar sebab isterinya dok test test the perfect one. REVIEW LINGERIE LA SENZA 1. Best gila 2. Des...