Monday, May 25, 2009

tak tau larr laki pon wajib ke tak tapi yang pasti perempuan WAJIB

ini isu pasal ganti puasa
ye larhh raya dah nak dekat...lagi 4bulan..
meaning lagi 3bulan kita semua akan berpuasa...
wahh tak sabar sungguh saya menantikan bulan RAMADHAN..
berlapar sehari suntuk then tak sabar menunggu waktu berbuka..
yes!!waktu berbuka tu lahh yang paling seronok..seronok sangat!!
saban tahun tak sabar menunggu bulan yang mulia penuh dengan keberkatan ni..



so anda semua dah ganti puasa??
owhh saya BELUM..
bakal menggantinya bulan depan..

JOM sama-sama ganti puasa!!

ini hanya sekadar PERINGATAN kepada semua kaum muslim serta diri sendiri..
ASSALAMUALAIKUM!!

7 comments:

zra_xoxo_venom said...

udah gantian!!!! huhuhuh.
:)

NIMI Co.♥ said...

to zra: wahh bagus!!pantas skali kamu ya!

zaidharis said...

aku lupa aku xpuasa berapa hari,hehehe~

Ejump said...

ah~~ sib baik i bkn jenis suke tinggal pose...


btw, i stadi kat kolej cosmopoit kah ipoh... u kenai x?..
hee~~

NIMI Co.♥ said...

to zidharis: hei leh laks tak igt..catit r lain kali yunk oii..

to ejump: TIPU!!!

Ejump said...

iyer la..hee~~ sem 1...

Nur Syazwani Mustafa said...

aku blm lg weh
ada lg 8ari..huu
tp aku x sabo nk tgu bulan pose beb...ko ni bg aku suasana n bau2 bulan ramadhan la kat entry ni....hoorayyyyyyyyyyyyy

Kedai Runcit Online

I ni jenis pemalas betul nak keluar dari rumah. Kalau boleh semua nak orang belikan buatkan hantarkan and etc. Masak bolehlah rajin jugak ...