Friday, January 9, 2009

.second tag by the same person.


.cik badak dari madagascar tag saya lagi.
.ni ayt tag die.

once you've been tagged, you have to write a blog with sixteen random things(16 tue!!),facts,habits or goals about u. at the end choose ten people to be tagged(mane nk cari?),listing their names and why you choose them. don't forget to leave them a comment ("you're it") and to read your blog. you can't tag person who tagged you.since you can't tag me.let me know when you've posted your blog, so i can see your weirdness :)

♥skang saya tak mandi lagi walaupun da pukul 7.35p.m tapi saya tak rase saya busuk..

♥mencintai 'Apek' sepenuh jiwa saya..berbagai cara saya lakukan untuk tarik perhatian dia and at last i got the attention..die adalah org yg paling lame saya kapel memndgkan b4 him, yg paling lame pon 4months..love u bee boo..kiter da nak masuk 3years 5months da pon..biler nak lamar i nie??cant wait!!


♥saya seorg yg sgt malas..cita2 saya nak jadi suri rumah sepenuh masa..my frenz oni ckp sggh menggelikan tapi sy tak keshah coz its true!!haha!!

♥saya seorang yg gemok dlm kurus..maksud di sini nmpk je kurus tapi gemok!!face the facts ainee!!


♥saya ske berangan!!saya gaks ske tgk awan, tgk langit, tgk bintang n ske hirup udara yg segar di pagi hari..sgt FRESH!!kan bagus kalau ade pelangi..da lame saya tak jumper pelangi..saya ske sgt kt pelangi..

♥saya giler suke kat wane pink dan warna kegemaran saya yg kedua adalah wane hijau..kalau digabungkan pasti cantik..macam bunga dengan daun!!

♥saya ske buat muncung dan kembong biler snap pic..tak tau r kenape..its like kind of habit to me..


♥saya suker kanak2 yg chumel jadi saya ske berangan yg saya akan mempunyai anak sbelum saya berumur 23thn dan saya juga ske berangan pelamin wak2 saya bersanding mcm mane, dress mcm mane(i ske dress kembang2 mcm dlm movie enchanted!), mcm mane 'ayam' akan lamar saya(naik blon panas ke?naik cruise ke?)..i am such a DAYDREAMER!!
p/s: budak dlm pic tu such a cute lil boy n gal..wish to have a cute kids like them..


♥makanan kegemaran saya merupakan udang masak pedas, udang masak petai, udang masak lemak..segala2nya udang..


♥saya suke pantai n tmpt yg tinggi2 like genting, cameron..!!saya suke ketenangan..
♥saya seorg FASHION VICTIM..kalau boleh semue must have in ur closet saya nak collect..i just LOVE fashion..FASHION!fashion!FaShIoN!it always in my mind..

♥saya sangat fanatik dengan lagu2 easylistening n kiut like mocca, lily allen, n soko..

♥saya meminati music indie tapi saya tak pernah gi GIG..saya rasa mereka mmg ade potensi..lirik mereka sgt beshh walaupun certain of them tade rupe n suara..but dieowg cam ade aura yg watkan saya nak dgr lagu dieowg..the liriks!!so so BEAUTIFUL!! xsemestinyer org yg minat lagu indie kene gi GIG, tol tak??i ni penyokong blakang pentas jer..


♥i love shopping!shopping!shopping!kalau saya dpt duit cam rm200 000 tu saya rasa saya dpt habeshkan dlm mase sa2 hari..


♥dan saya gaks sgt meminati BRITNEY SPEARS n PARIS HILTON althought dieowg tu teruk n ade masalah soSIAL..i just love them..


♥saya seorg yg cepat buhsan dgn rmbt saya..saya akan tukar fesyen rmbt saya every new sem..warna yg saya nak sgt melekat kat rmbt saya skang ni is PINK!!HOT PINK or LIGHT PINK xkeshah..i told u im a PINK wannabe..

arghh akhirnyer 16...mase belum smpai 16 saya cam lmbtnyer nk smpai 16 tapi biler da smapi 16 leh laks terlebey..susah gaks tag nie..

okies 10 org yg akan menjd mangsa tag saya adalah
-diey
-adora
-k.shasha
-eyka hamasuba
-k.wawa
-qis zieman
-amy
-bila
-syaza
-queenie
(i just wanna noe their weirdo!)

to zra si tukang tag ni, FYI saya wat bende ni dari kul 7 tau until now da nk dekat kul 10..penatnyer!!

6 comments:

Unknown said...

alaaa,i kena tag eh?err act i mls nak buat tag2 ni.heee

Ainee Cumi said...

hei buat larr..bukan susah pon..sepak kang!!!

Unknown said...

hahaha tak de mood nak buat.tag org lain pun i tak buat dear.sorry.ohh tkut nya :P

Ainee Cumi said...

pemalas punyer ank..
ceit!!

*star* said...

kak shasha tu akak ke org lain?huhu

Nabilah Anafi said...

this one ke?
ala.

TOURIST SPOT IN KYOTO

ARAHIYAMA 1. ARASHIYAMA Jangan lupa singgah dan duduk santai-santai di tepi sungai berhampiran Togetsu-Kyo Bridge. Serius mendamaikan...