Samosa pap pap pap

Dah masuk 6 Ramadhan masih mencari tapi tak jumpa-jumpa. Bazaar paling panjang kat Ipoh ni pun tak ada samosa. Kalau dah nama paling panjang mestilah Bazaar Medan Gopeng yop!

Hari tu pergi Bazaar Rapat Setia dengan harapan setinggi gunung nak realisasikan keinginan AmirulSyafiq yang nak sangat samosa tapi sayang seribu kali sayang tak ada jugak.

Ok hari ni kita intai-intai dekat stadium atau Ipoh Jaya. Ok?

Comments

Didie said…
Kene belaja buat la..
So kalau amirul nak makan senang..
Tak susah pun nak buat die..:)
Ainee Cumi said…
DIDIE : Dia bukan nak yang kulit popiah tu tau. Dia nak yang kulit macam karipap. Tu yang pening nak mencari tu. Belajar buat? Boleh aje. Heheheh!

Popular posts from this blog

Budget & Tips ke Pulau Redang, Terengganu

#TravelDiary - 4H3M LANGKAWI

#TravelDiary - 4 Hari 3 Malam in Phuket, Thailand