Almost perfect..


Alhamdulillah. Dapat juga beli peti ais bulan ni. Minggu depan sampai. Sama dengan sofa. What can I ask more? Alhamdulillah!

JENAMA: Samsung (sama dengan TV kami ah)
MODEL: RT59FBSL
SAIZ: 590L

Beli besar terus senang. Kalau beli kecil kecil karang nanti rasa hati nak tukar besar sikti sebab rasa tak muat nak campak semua benda. Kang habis ayam semua campur dengan sayur. Apek tu dah lah suka beli air tin banyak-banyak, air botol banyak-banyak, air kotak banyak-banyak. Hantu air betul. Tambah tambah COKE. Sungguh tak menyihatkan tau. Lagipun I dengan Apek fikir peti ais kan pakai lama. Lebih dari 10 tahun so apa salahnya melabur lebih sikit untuk pakai jangka masa panjang kan??

Haishh tak sabarnya..

Comments

cha said…
peti ais memang benda paling penting haha selain mesin basuh :p
Ainee Cumi said…
K.CHA: Betul tu. Sejak duduk sendiri 100% ni baru rasa peti ais tu penting. Tu lah tapi mesin basuh aini kecik je. 7kg. Tapi alhamudlillah sebab Apek dapat lucky draw. Nak basuh pakai tangan memang penat woo. Lebih rela tak ada peti ais daripada mesin basuh. Hihihihi!
Lama ta jupa.. Dh kawen dh dia... Hihi
Ainee Cumi said…
FAD: Siapa ni? Siapa ni? Kenapa lama tak jumpa? BIla kita jumpa? Hihihi!

Popular posts from this blog

Budget & Tips ke Pulau Redang, Terengganu

#TravelDiary - 4H3M LANGKAWI

#TravelDiary - 4 Hari 3 Malam in Phuket, Thailand