Tuesday, January 31, 2012

Ze result is.......


POSITIVE

Alhamdulillah.. Ada 2 garisan. Itupun siap berjoging sakan sampai 4 round padang bola. Jalan jauh jauh. Angkat barang berat-berat. Main roller coaster sampai 6x. Baru 5 minggu 2 hari. Patutlah rasa diri gemuk sangat sampai pergi joging nak kuruskan diri rupanya pregnant. Syukran Ya Allah.

Rezeki Allah nak bagi. Alhamdulillah.

Sentiasalah bersangka baik dengan Allah. Semua rezeki ini ketentuan Allah. Kita hanya mampu merancang Allah yang menentukan. Yang paling penting banyakkan berdoa. Jangan pernah marah dengan Allah. Kenapa itu kenapa macam ni. Kenapa orang dapat kita tak dapat lagi. Tak semestinya dalam bab zuriat. Be it pekerjaan, further study dan macam-macam lagi. Kalau Allah tak bagi kita sekarang mungkin ada hikmahnya. Kalau Allah tarik balik nikmat yang kita beri pun ada hikmahnya. So be positive!

Doakan kandungan saya kuat ya. Due is on 30/9/12 itu pun pelik sebab doktor tanya bila last first day period. Betul ke cara kira macam tu? I thought last day period. Bila dah kompem keputusan terus announce dekat FB sebab tak nak nanti ada kawan yang tahu ada kawan yang tak tahu so untuk menjadi adil saya post je senang cerita.

Apek dah semangat nak pi beli susu untuk saya lah. Beli seluarlah. Beli kurmalah. Beli CD lah. Beli buku lah. Amboi! Bila pregnant lagi dimanjakan bak kata Fezal, "Apek konon nak jadi the next Aaron Aziz". Ehh Fezal, he is much much romantic than Aaron Aziz tau kalau ko nak tau. Hihihihi!

Ok lah Assalamualaikum..

11 comments:

m@m@yAyA said...

Thniah,jg dri and kandungan~Jgn skip mkn folid acid..

Noor Adila said...

tahniah...take care, ^_^

cha said...

tahniah ainee. jaga diri baik baik di awal awal ni tau :)

Emira Darmia said...

tahniah dik....jangan ganaz2 okie....

ada van de kamp said...

congrats! smoga semua selamat insyaAllah. happy for u :D

6 Gemilang said...

waaaaa, congrates sis! :D

marish sha said...

Alhamdulillah ainee , tahniah .
Happy nya sha . tahniah tahniah

hamzah ian said...

wow.. tahniah ya

ZATUL ZAZA IEFFAH said...

tahniah ainee...it me again ur silent reader ..heheh happy for both of u..take care alot..ok ainee :)

Ainee Cumi said...

SEMUAL Thank you so much. I appreciate sangat semua ucapan tahniah and doa kalian. tenkiu tenkiu... ^_^

cimi said...

congratz ainee. :)

TOURIST SPOT IN KYOTO

ARAHIYAMA 1. ARASHIYAMA Jangan lupa singgah dan duduk santai-santai di tepi sungai berhampiran Togetsu-Kyo Bridge. Serius mendamaikan...