Monday, April 25, 2011

Handbag & Kasut


Yeah! Akhirnya, setelah sekian lama I dengan Apek dok bila pusing Jusco surely akan singgah kedai kedai handbag tak kiralah NOSE ke GUESS ke CARLO RINO ke VINCCI ke semua kedai wajib masuk sebab mana tahu ada ke beg yang dicari cari sebab I ni dah lama sungguh tak jatuh cinta dengan handbag besar. Semua skang main jatuh cinta dengan beg tomei tomei kecik kecik je. I siap cakap kat Apek suruh dia bagi I clutch je untuk hantaran tapi Apek over you dia cakap tak cantik kalau kecik so memang masalahlah kan nak cari beg yang boleh bikin hati I cair. Tapi semalam jalan punya jalan punya jalan, termasuk kedai NOSE macam tak sangka ada satu handbag yang boleh bikin semua hati tengok dia cair even Apek dengan adik lelaki I pun cair ok. Kulit gitu. Warna dah ahh seksi. I pun apa lagi cakap kat Apek, "Yeah dis is it!!". Terus beli on the spot sebab kalau nak tunggu sampai ke bulan 10 baru nak beli alamatnya tak ada handbaglah dalam hantaranku sebab I kalau suka betul-betul baru beli kalau tak memang handbag tu dibeli untuk disimpan je lah. I siap beli kasut sama pattern dengan handbag weyh.. Jangan main-main.

So semalam dah beli kasut reception satu, handbag dengan kasut untuk hantaran satu. Settle!! Sekarang ni tengah cari telekung sulam warna merah cili je.

2 comments:

Huda Luna said...

cari telekung bulan puasa byk laa huhu

nurshahidasamsuri said...

damn it! aku tahu!!! aku almost beli bag tu tapi terpaksa di-hold sebab ongkosnya tidak cukup saat itu! oh my god! bag itu saaaaaangat hot!!argh!!!jealous!!!! aku bakal beli juga tak kira!hahhaha!

TOURIST SPOT IN KYOTO

ARAHIYAMA 1. ARASHIYAMA Jangan lupa singgah dan duduk santai-santai di tepi sungai berhampiran Togetsu-Kyo Bridge. Serius mendamaikan...