Thursday, October 28, 2010

Kisah Ayah

Semalam balik-balik rumah, Ifa cakap ayah jatuh longkang. Finelah, ingatkan perkara kecil je kalau setakat jatuh longkang paras buku lali kan? Sekali Ifa cakap kepala ayah tobek kena jahit. I macam seriously?? Jahit?? Berapa jahitan? Ifa cakap 7 je. Lepas tu Ifa cakap angah(Eddie) cakap besar gila luka ayah waktu dia amik Ifa kat sekolah lepas tu Ifa cakap Eddie tipu, Ifa tengok kecil je. Ok lah, ingatkan kecik je. Lepas tu I asyik tengok jam je tak sabar nak tungu ayah balik.

SEKALI WA TENGOK, BESAR WOOOO!!!

Jatuh dekat Tiger Lane punya longkang. Bukan longkang paras buku lali dah, itu paras bahu ayah I tu.

Aiyoo ayah, next time watch your steplah. Kesian ayah! Nasib baik tak patah patah tulang ke apa cuma dia sakit bahu dan kaki je dan kepala dia tobeklah kan. Perghh!! Lagi mafialah bapak aku macam ni. Lagi ganaslah orang tengok dia. Ayah! Ayah! Such a strong ayah.

Iqa, cepat balik dari sungai siput, ko mesti terkejut tengok kepala ayah. Nanti I tempek gambar kelukaan kepala ayahku di sini ya...=))

No comments:

MY FIRST LA SENZA

Hampir sejam jugaklah Apek menunggu kat luar sebab isterinya dok test test the perfect one. REVIEW LINGERIE LA SENZA 1. Best gila 2. Des...