Monday, September 6, 2010

Saloon feberet terbaru.

YES! Semalam dah buat treatment rambut sementara tunggu Iqa buat perm. Best! RM79 sahaja. Dan saya dah ada saloon kegemaraan kefeberetan kesukaan yang terbaru. NO MORE KENZO sebab semalam saya pergi salun dia untuk tanya kenapa rambut saya tak lurus seperti yang diharapkan walaupun telah melabur sebanyak RM150, dia suruh saya tunggu sambil dia bz uruskan customer lain.

MAKA, SALUN FEBERET TERBARU SAYA IALAH TRIM SALOON. Alah dekat Ipoh Jaya sebelah Styles Saloon. Dia guna produk Loreal maka tak ada benda nak diragui ke apa.

So, sekarang rambut dah lembut sikit, dah tak macam penyapu dah. Lepas tu dah kasi potong layered layered macam yang saya nak dulu yang dulu bila I tunjuk kat KENZO hasilnya tak seperti yang saya nak sebab dia cakap saya punya rambut tak boleh buat itu macam sebab rambut saya pendek.

IQA CAKAP SAYA BARU TERSEDAR SEBAB SELAMA 3 TAHUN NI SAYA TERKENA BOMOH KENZO. Iye sangatlah tu Iqa oii padahal sebelum ni dia buat elok je. ANd yes, curl Iqa superb cantik. Saya suka sangat. Rambut cepat panjang please, nak buat curl baliklah.


Lebih kurang macam ni lah tapi layered dia ni lawa sangatlah. Geramnya! Kalau rambut tak rosak dah lama I kaler blonde. *sob*sob

Atau lebih kurang macam ni.

No comments:

TOURIST SPOT IN KYOTO

ARAHIYAMA 1. ARASHIYAMA Jangan lupa singgah dan duduk santai-santai di tepi sungai berhampiran Togetsu-Kyo Bridge. Serius mendamaikan...