Wednesday, September 8, 2010

Pasangan KEGEMARAN SAYA....

Semalam best gila hang out buka puasa kat MCD dengan Yna, Syera and Zaza. Sumpah! Gila happening ok. DAHLAH I MACAM TAK PERCAYA MCD BUKA PUASA GILA MURAH! Haishh! rugi betul di akhir akhir Ramadan ni baru tau. Hari ni nak ajak Apek buka puasa kat Mcd lah. Nak order 4 Big Mac biar kembung perut sekaligus menambahkan berat badan.

Lepas dah makan-makan lepak lepak sembang pung pang pung pang tu terus pergi Jusco dengan Iqa dan Ifa. And as usual mestilah bawak Apek sekali kan sebab macam gila kekok kalau Apek tak ada. Nanti tak ada orang nak dipegang. Ececececehhh! Dan disebabkan Yna kebohsanan dia nak ikut sekali maka bawak je lah Yna sekali. AKU SAMPAI SKANG TAK PUAS HATI DENGAN KAU YNA PASAL PUSING TU! AKU TETAP NAK BAWAK KO BALIK KAMPUNG AKU TU! KITA REPEAT LEPAS RAYA!


DAN INILAH PASANGAN KEGEMARAN SAYA SELAMANYA!
(Beside Chuck & Blair in Gossip Girls)









MEREKA SANGAT ADORABLE OK!

No comments:

TOURIST SPOT IN KYOTO

ARAHIYAMA 1. ARASHIYAMA Jangan lupa singgah dan duduk santai-santai di tepi sungai berhampiran Togetsu-Kyo Bridge. Serius mendamaikan...