Friday, August 13, 2010

Kes buang bayi, buang anak.

Apalahai ada orang yang suka membuang buang ni kan? Buang undi waktu pilihan raya tak mau pulak kau kan? I ni nak buang kucing ehh bukan buang tapi beri kepada orang lain pun rasa sedih je, sayu je hati ni tau. Lepas tu mulalah terkenang, mulalah nak rindu-rindu sampai meleleh air hidung.

I SANGAT SOKONG WAHAI MENTERI! Ya awak ya MENTERI KABINET KE APA KE KAN POLIS KE APA KAN! YES YOU! SAYA AINEE CUMI SANGAT MENYOKONG TINDAKAN ITU!

Tapi kan wahai penentu undang-undang, I rasa kalau nak lebih rare atau lebih drastik kita buat hukuman yang setimpal. Ok! OK! I bagi contohlah ya sebab I tau korang ni kecik kecik tak minum Anmum maka tumbesaran otak tu terbantut. AMBOI KAU AINEE SUKA SUKA JE CAKAP MACAM TU! KALAU SENTAP MANUSIA TU KARANG MACAM MANA? Sowi sowi, I gurau je tau.

Ok! COntohnyalah kan, kalau si mak baby tu flush dia dalam toilet, kita flush mak baby tu dalam toilet jugak. Kita reka satu toilet yang besar punya yang boleh muat orang hati binatang tu kan lepas tu kita flush dia. Haa lemas tak lemas. Lepas tu kan, lepas tu kan..Kalau yang buang baby kat tong sampah kita buat macam tu juga kat dia. Kita bungkus dia lepas tu kita buang kat tong sampah yang besar penuh sampah. Haa baru dia tahu tersangkut ke tak nafas tu bila duduk dalam tempat busuk busuk macam tu. Lepas tu barulah kita gantung dia sampai mampus.

Takpun hantar je Chuckie's famili pergi murder dia pulak!

No comments:

TOURIST SPOT IN KYOTO

ARAHIYAMA 1. ARASHIYAMA Jangan lupa singgah dan duduk santai-santai di tepi sungai berhampiran Togetsu-Kyo Bridge. Serius mendamaikan...