Monday, December 22, 2008

Kak Yong bertunang

Siapa Kak Yong?
Kakak angkatkah? Kakak kandungkah? Anak angkatkah?
Tak! Tak!
Tu sahabat Apek punya awek but now da jadi tunangan orang gitu.
Siapa sahabat Apek?? BEBO namanya. Nama macam kucing kan? Meow! Meow!
Macam tak percaya dieowang dah bertunang. Baru sahaja couple rasenya tapi dah ikat pertunangan. Alhamdulillah!
Me & Apek ni entah bilalah nak bertunang. Saya tunggu dia melamar saya je. Hehe!!
Tak sabarlah. Agaknya macam mana eh Apek lamar saya. Saya dah suruh Apek make it special sepossible mungkin. Ngehh!! Manyak ragamlah pula kan si Ainee ni. Normallah. Sekali seumur hidup jer. Lainlah kalau perempuan boleh kahwin 4 kan?? Hehe!! Gatal lah me.





Sahabat Apek.
Aniq, Apek, Halim & Nazrin


Kereta yang banyak berjasa kepada kami. Si kancil.



Hantaran kepada pihak lelaki. Banyak gila. Meriah!



Makanan di sebelah kanan merupakan makanan Apek manakala di kiri pula makanan saya.
Air sirap merupakan penghilang dahaga dan kecekikan kami.


Makan dulu jom


Kak Yong tengah bersanding tanpa pengantin lelaki. Atenya bertunang kan.


Bakal mak mertua tengah sarungkan cincin. Cantik.



Sahabat rapat. Halim, Nazrin, Apek.



Ipoh Parade

Okies okies nak cakap ni dieowang Selamat Bertunang pada hari Ahad bersamaan 21/12/08. Tema biru. Nak tahu berapa hantarannya??27 dulang kepada pihak lelaki. Pihak perempuan tak tahulah pulak sebab tak sempat nak tangkap gambar. Banyakkan?? Saya pon terkezut tau kalah artis Kak Yong ni. Class kau maghia! Hehe!! Anyway Kak Yong sangat cantik on dat day!! Love it!!

No comments:

TOURIST SPOT IN KYOTO

ARAHIYAMA 1. ARASHIYAMA Jangan lupa singgah dan duduk santai-santai di tepi sungai berhampiran Togetsu-Kyo Bridge. Serius mendamaikan...