Friday, December 12, 2008

Virus Selsema

Hari ni saya sakit!! Virus-virus selsema telah menyerangku semalam. Susah sangat nak tidur. Tapi saya dah buat preparation meletakkan kain di sebelah bantalku jadi kalau ade selsema saya hembus guna kain tu. Dan sekarang kat tempat kerja pun saya masih membawa kain yang sama untuk membuang mukus-mukus yang terhasil daripada apa jenis virus pon saya tak tahu. Kain tu elok lagi okay. Selsema saya warna putih so tak payah nak geli sangat.


Kesian saya kan?? Apa kata korang doakan saya supaye cepat sembuh. Saya tak larat lah nk tanggung selsema ni. Saya harap-harap saya tak dapat demamlah sebab saya kalau demam lambat sangat nak sembuh, lepas tu Apek pun akan start risau.

Tapi Apek baik selalu happykan saya. Rindu sangat kat Apek my smelly masam boy. Semalam tak ada kelas so tak dapat jumpa dia. Terharu sangat dengan Apek sebab pukul 5 pagi dia ada mesej saya tanya saya ok ke k.o?? Eeee baiknyer dia kan..

-Doakan saya cepat sembuh ok!!-

2 comments:

zra TheRARA said...

dear!
cpt semboh okeng??
huhu..
cyan kat apek u..
haishhh..
(+_+)

Ainee Cumi said...

thank you sayang!!

TOURIST SPOT IN KYOTO

ARAHIYAMA 1. ARASHIYAMA Jangan lupa singgah dan duduk santai-santai di tepi sungai berhampiran Togetsu-Kyo Bridge. Serius mendamaikan...