Wednesday, December 31, 2008

Fun to the Fair

Semalam iaitu 291208 saya dengan adik-adik saya (IQA & IFA) serta Apek pergi FUNFAIR. Memang FUN sgt!!


Kami naik TOPGUN, Apek tak naik sebab takut. Pengecut punya Apek. Saya? Saya tak habis-habis menjerit dari A to Z.


Kami main BUMPER CAR.
Damn beshh boleh langgar-langgar orang.



Payung bodoh!! Bikin kiterowang pening.
p/s: ada orang muntah kot naik benda ni..duduk depan iqa n ifa, skit je lagi nak kene ifa..iqa da mencarut2 dlm hati..



.Jagung time.

Pastu kami balik, sebab hari pon dah hujan. Tak kesampaian nak naik buaian pusing.
Balik rumah terus lentok, pening gila. Tobat tak nak naik dah..
Anyway mmg FUN!!
Cuma tak ada permainan lagi mencabar then the top gun. Bikin slack jer..

2 comments:

zra_xoxo_venom said...

cham post funfair i jew..
huhu!
topgun??
cham besh jew???
huhu!

NIMI♥ Co. said...

hahahahha..
ape u igt u jer yg nak gi funfair..
i pon nak larrr

Kedai Runcit Online

I ni jenis pemalas betul nak keluar dari rumah. Kalau boleh semua nak orang belikan buatkan hantarkan and etc. Masak bolehlah rajin jugak ...