Tuesday, April 28, 2009

INI HARI TERAKHIRKU......


Tangisan membasahi pipi ini..Sepi!Jiwa kosong!!
(AINEE, TAK LAYAK OK NAK TANDINGI FYNN JAMAL, SUDAH-SUDAH LARR!)

Ini HARI TERAKHIRKU kerja di Ino Online Sdn.Bhd..Banyak pengalaman yang dapat saya kutip sepanjang saya kerja dekat Ino Online..Mengenal rakan sekerja yang hebat..(yeah sedang mengalirkan air mata...agak EMOSI)



Macam-macam saya belajar..Dan di situlah jugak saya berjinak jinak dengan dunia blog, advertising menggunakan adsense dan directory, mengenal FIREworks dengan tunjuk ajar sifuku, CUI HUI..Damn baby, I will miss U..Miss nak gado dalam SKYPE ngan u..Hehe! U jaga diri and jangan gaduh-gaduh merajuk rajuk dengan husband ok!*wink



I slalu takut ngan ANDREA..Kenapa nak takut?Die kan baik? Memang r tapi sebab die my OPERATIVE MANAGER kena r ada batas-batas dia and tah larr knape takut sangat dengan andrea..Tapi die memamg baik..Selalu belanja kiterowg..Tenkiu ANDREA!!One day I akan belanja u pulaks..Husband die doktor gigi woo..Sape nak check gigi boleh r pergi Klinik Gigi kat Bercham..Name klinik tu tak silap saya KLINIK GIGI CHU..Chu tu nama husband Andrea..Dr.Chu ni lembut so takpayah takut kalau die cabut gigi..Saya ni soram dengan doktor2 gigi ni tapi dengan Dr.Chu ni tak takut kot..ahahhaha..


Ingat lagi, first time masuk kerja(01/08/08) cam bodoh je..i diam!i duduk sowang-sowang dekat pc yang menyakitkan tengkuk then i, cui hui, k.ria and andrea saling berskype mengutuk CRYING BABY..owhh jahatnyer kiter!then celebrate bday bersama..yang tak sempat celebrate bday bersama ialah K.ria ngan Cui Hui..takpe 1day ok honey doink doink..umur dieowg semue above 27 tau tapi takde pon buli-buli saya..mereka baikkan?



skrang ni K.ria selamat da kerja sebagai seorg guru kat SEK. MEN BERCHAM..rindu dengan suara kecil and chumel k.ria..yeah die berhenti awal sebulan dari kami..alhamdulillah, dia dapat perkerjaan yang lebih bagus..saya??tah r esok kena hadiri interview..wish me the best ya, guys!!


owhh knape saya tidak lagi bekerja??sbb syarikat tak lagi menjana profit..pekerja yang dapat dikekalkan 2 orang je, cui hui and andrea..takpe, maybe ade hikmah di atas semua ni..

MASIH MENGALIRKAN AIR MATA!! Emo tak habis Aini ni.

will miss this place so much..the environment and the colleagues..dah larr pekerjaan pertama yang paling lama dalam hidup iaitu 9bulan..lagi 3bulan je nak setahun*haishh


OHSOPOPUP: gmbr budak kampung akan menyusul, sabar!kowang jangan bahan i ok!and hepi enivesari mucukie..kiter dah 3thn 8bulan..

TOURIST SPOT IN KYOTO

ARAHIYAMA 1. ARASHIYAMA Jangan lupa singgah dan duduk santai-santai di tepi sungai berhampiran Togetsu-Kyo Bridge. Serius mendamaikan...