Thursday, May 26, 2016

Kerendahan Ego seorang suami, keanak-anakan seorang isteri

Hai suami.
Suami oh suami.
Terima kasih untuk semalam.
Kita tidur awal. Tak kiss goodnight pun.
Tak wish goodnight pun.
Sebab merajuk.
Awak cakap kita main henfon je tak buat kerja.
Eh patut awaklah yang merajuk kan?
Terbalik.
Which is normal.
Hehe.

So saya merajuk.
Saya tidur awal.
Qoshi sekali tidur.
Tiba-tiba bau minyak urut.
Awak urutkan kaki saya.
Rasa keihklasan tu.
Awak kata saya penat.
"Awak penat tu!"

Urut urut dan urut.
Memang dah keras rasa kaki tu.
Awak urut rasa longgar balik urat.
Best!
Lega!

Terima kasih suami.
Pandai ambil hati dan memahami perasaan.
Paling saya respect ego awak tu.
Lelaki biasa ego tinggi tapi awak rendahkan ego awak untuk saya.

Semoga jodoh kita kuat.
I love you B.

**kita kena blog sebab nanti kita lupa kebaikan awak kat saya. Hehe

No comments:

TOURIST SPOT IN KYOTO

ARAHIYAMA 1. ARASHIYAMA Jangan lupa singgah dan duduk santai-santai di tepi sungai berhampiran Togetsu-Kyo Bridge. Serius mendamaikan...